Prejšnji mesec je bil Milano center mednarodnega dogajanja na področju notranje opreme in industrijskega notranjega oblikovanja. Salone del Mobile, svetovno priznan sejem pohištva in notranjega oblikovanja, je privabil več kot 400.000 obiskovalcev, na katerem sta AXOR in hansgrohe, blagovni znamki skupine Hansgrohe, ki slovita po vrhunskih in sodobnih kopalniških ter kuhinjskih inovacij, navdušili tako novinarje kot tudi arhitekte in obiskovalce z dovršenim okusom. Med 17. in 22. aprilom 2018 so le ti odkrivali številne inovacije dveh blagovnih znamk, ki sta si delili razstavni prostor v razstavišču Rho exhibition centre. Izven razstavišča, je blagovna znamka AXOR ob svoji 25. obletnici, povabila svoje goste v »Cracco«, novo restavacijo v stavbi Galleria Vittorio Emannuele, kjer je bilo skupno 390 gostov, vključno z dolgoletnimi partnerji, kot so Antonio Citterio, Jean-Marie Massaus, Barber & Osgerby, Phoenix Design ter Werner Aisslinger in Toan Nguyen.
»Z močnima blagovnima znamkama AXOR in hansgrohe, smo dosledno in vztrajno gradili ime, ki danes velja za vodilno na področju inovacij, kakovosti in dizajna,« pojasnuje Thorsten Klapproth, predsednik izvršnega odbora skupine Hansgrohe. »Odličen dizajn že desetletja ostaja naša prednostna naloga, »lepota je točka časti« pa je naša pomembna maksima. Z lahkoto presegamo zgolj estetsko prijazen dizajn, saj o kopalnicah ter kuhinjah razmišljamo v popolnoma novih dimenzijah, k čemur dodamo funkcionalno vrednost in tako ustvarjamo čutno izkušnjo. Le to je globoko zasidrano v DNK našega podjetja,« navaja Klapproth.
AXOR: 25 let dela na personalizaciji kopalnic
AXOR (www.axor-design.com) je že 25 let pionir pri razvoju in izdelavi avantgardnih oblikovalskih predmetov za razkošje kopalnic in kuhinj. Kopalniške armature, prhe in dodatki so manifestacije AXOR-jeve težnje k popolnosti na področju dizajna in funkcionalnosti, ki predstavljata dovolj velik razlog za praznovanje 25. obletnice v samem središču mednarodne scene notranjega oblikovanja s premierno predstavitvijo AXOR MyEdition. Nova kolekcija kopalniških armatur je bila ustvarjena v sodelovanju z Stuttgart lociranim Phoenix design studiem in poudarja osebnost, samoizražanje ter individualno ustvarjalnost. Raznolike barve in materiali zunanjih površin dajejo kopalniški armaturi izjemen videz, skupaj z novim in čutnim doživljanjem vode, pa ustvarjajo izhodišče za personalizirano AXOR MyEdition.
S številnimi nagrajenimi inovacijami, blagovna znamka hansgrohe (www.hansgrohe.de) oblikuje tok vode v kuhinji in kopalnici – prostorih, kjer ljudje preživijo cenjen čas ob doživljanju dragocenih trenutkov z vodo. Na primer pod prho, kjer z inovativno tehnologijo pršenja prhe »PowderRain«, voda ovije telo v topel in meglen poletni dež. To izkušnjo je omogočila nova serija prh, ki jo je hansgrohe prvič predstavil mednarodnemu občinstvu na sejmu Salone del Mobile 2018. Poleg tega je blagovna znamka uvedla granit v kuhinjske umivalnike, ki jim daje topel in prijeten videz z elegantnimi barvami ter robustno primernost za vsakodnevno uporabo.