© 2023 Agencija MIMA, Mihaela Margan Kocbek s.p.

s.Oliver praznuje 50 let!

September 30, 2019

s.Oliver je za letošnjo petdeseto obletnico oblikoval ekskluzivno kapsul kolekcijo Madras Check, ki je 

navdih poiskala v začetkih znamke – v karo vzorcu.

 

Nekaj dni nazaj sem se udeležila prav posebnega slavja (s.Oliver namreč praznuje 50 let), ki ga je obeležila predstavitev s.Oliverjeve kolekcije Madras Check.

Priznam, sama imam v omari še en kos (sako in hlače iz leta 2000), ko sem hodila na faks. Kupila sem si karo sako v barvah temno sivo zelene (in vojola). Ljubiteljica s.Oliverjevih oblačil sem postala že dvanega leta... ko sem se z babico sprehajala v Murski Soboti in sva v eni od trgovin našle tudi izdelke s.Oliverja. Trgovinice že dolgo ni, prodajali pa so le nekaj kosov. Takrat se je začela ljubezen in to je zagotovo že 30 let nazaj. A zgodovina znamke je starejša. Danes šteje dobrih 50.let.

Kolekcijo so predstavili v SC Galeriji v Zagrebu v sredo, 25. septembra.  Galerija se je za ta večer obarvala v karo vzorec. Predstavitev kolekcije je potekala v sproščenem in avtentičnem vzdušju, takšnem, kot je znamka s.Oliver, je povedala vodja marketinga Katja Janko Puh, ki je ta večer prevzela vlogo voditeljice. V kratkem zabavnem filmu smo se seznanili z zgodovino znamke.

Oliver je svojo zgodbo o uspehu pričel leta 1969. Takrat je lastnik znamke Bernd Freier v nemškem mestu Würzburg odprl butik z imenom Sir Oliver in pričel s prodajo karo srajc. Karo srajce so postale modni hit in v petdesetih letih je iz majhnega butika zraslo eno največjih modnih podjetij v Evropi. V številkah to pomeni, da je prisoten v 44 državah, na 9200 prodajnih mestih in ima zaposlenih 6.400 ljudi. Sedež podjetja je v kraju Rottendorf ( v bližini WÜrzburga), kjer danes dela 2.000 oseb.

 

Zgodbo o uspehu znamke v Sloveniji in na Hrvaškem sta predstavila direktor Marko Arsenovič in Maja Arsenovič, Country Manager. Slovenska zgodba o uspehu se je pričela pred 22-imi leti, leta 1997, prav tako z majhnim butikom v Mariboru. Danes ima S.Oliver Slovenija in hčerinsko hrvaško podjetja v lasti  62 maloprodaj in zaposlujeta 400 ljudi.

Predstavitev so se udeležili stilisti, modni uredniki in influencerji iz Sloveniji ter Hrvaške. Mlada glasbena zvezda, Nika Turković, je polepšala večer s številnimi svetovnimi hiti v live izvedbi.

 

O KOLEKCIJI

50 let kasneje ne bi mogli najti boljše teme za praznovanje obletnice kot reinterpretacije Freirjevega najljubšega vzorca – karo vzorca.

 

Karo vzorec najdemo povsod: na torbah in puloverjih, hlačah in suknjičih ter na bundah, ki se lahko nosijo na obeh straneh – na eni strani je karo vzorec, na drugi pa je budna enobarvna.

Osrednji kos kolekcije je dolga karo obleki z zlato vezenino.

Oblačila so v značilnih avtentičnih barvah s.Oliverja: svetlo rdeči, gorčično rumeni in modri. Posebno pozornost so oblikovalci posvetili detajlom: zlatim gumbom jeans hlačah, vrhunskim materialom in posebnim vezeninam.

 

kapsula kolekcija predstavlja s.Oliver novi svet mode: pogumen, barvit in trendovski. 

VSE NAJBOLJŠE s.Oliver!

Please reload

Ne spreglejte:

November 5, 2019

Please reload