© 2023 Agencija MIMA, Mihaela Margan Kocbek s.p.

Kako sem v 12 tednih izgubila 12 kilogramov!

July 19, 2019

Sem se za 12 kilogramov res morala odreči hrani?

 

Dobre tri mesece nazaj sem se odločila, da v svojem vsakdanjiku naredim nekaj sprememb. Tehtnica mi je pokazala 73 kilogramov in konfekcijska številka je bila na 42. Nič kaj zavidljivo, čeprav sem spretno skrivala svoje kilograme pod oblačili in se tolažila s svojo višino. Merim namreč 178 cm, amapk čez 70 kilogramov res nikoli nisem imela. Do letošnje zime. 

 

Priznam, rada imam hrano. Obožujem testenine, njoke… kruh… hidrate...

Največji greh pa je bil ta, da se nisem gibala. Šport, mi je bil muka čeprav sem 18 let trenirala klasični balet. Končala SGBŠ in več let plesala v SNG Mariboru. A v času študija sem vse to opustila. 

Potem pa sem seveda našla še dodatne izgovore, da nimam časa. 

Vedela sem, da so ti izgovori zgolj moj beg pred realnostjo. Kajti moje počutje je bilo vse drugo kot dobro. Pešalo mi je zdravje, vsak prehlad, vsaka viroza se mi je obesila takoj, ko me je zagledala. In tudi stres je delal svoje. Moj mož mi je nenehno govoril, naj naredim nekaj zase. Da nisem v najboljši formi (po domače povedano), da se širim in da me takšne ni spoznal. 

Res je. Ko sva se spoznala sem imela 58 kilogramov in bila vitka. Trlica. Morda preveč. Na mojo višino res. 

 

Potem pa me ženske, najdemo sto in en izgovor, da smo rodile, da so tukaj leta (nenazadnje, upihnila sem 40 svečko) in metabolizem se spremeni. Jah, saj se… ampak ne tako zelo, kot mi poudarjamo in iščemo v izgovorih. Vse, ampak res vse nas potem moti. Samo, da se ne rabimo spremeniti. Nekaj časa sem celo govorila in si lagala, da se v svoji koži počutim dobro. Pa se nisem. Zdaj se. Po treh mesecih, ko sem lažja za 10 kilogramov. Ko dobivam pohvale, ko me ljudje sprašujejo kaj počnem, ko mi rečejo, da sem se spremenila. Ko vidijo, da sem drugačna. 

 

In kako sem naredila ta korak?

Vse se mora zgoditi s spremembo v tvojem razmišljanju. Bilo je novo leto. Ali malo po novem letu, ko naju je v oljarni obiskal Aleš Potrč. Priznan športnik, ki ima svojo Fit tovarno. Poznamo se že vrsto let. Beseda je dala besedo in rekla sem, da pridem na posvet. (Dobro, to je najmanj, kar lahko nardim zase) sem si mislila, ko sem se eno jutro vozila v Fit tovarno. Aleš mi je predstavil nekaj osnov, nekaj izhodišč, ki sem jih sicer poznala, ampak zaradi lagodja do sebe potlačila v ozadje. Pa poskusim, sem si rekla. Poskusim dva, tri mesece. Da vidim kaj bo. Pa da možu dokažem, da to ni za mene. Jaz pa fitness. Ma kje. (Moje neumno razmišljanje)!

 

Aleš me je zaupal osebnemu trenerju Juretu Ritlopu, s katerim sva se prvi dan spoznala in prilagodila trening mojim takratnim – trenutnim možnostim. Seveda ne bova na polno trenirala, če ne morem narediti niti pet počepov (res bilo je tako hudo, saj sem bila gibalno čisto trda, zakrnela… kar koli bi lahko rekla). In z Juretom sva začela. Tri krat tedensko, v jutranjih urah (ker drugače nimam časa) sva zastavila termin, in jaz sem začela hoditi.

Kolikokrat sem si rekla: Kaj je meni to treba?!? Ampak po treningu, ko sem prišla nazaj in začela delati, sem se počutila neverjetno dobro. Polna energije. Kot prerojena. 

 

Minil je mesec in pol, ko sem ugotovila, da sem izgubila osem kilogramov. In milini so trije meseci, ko je moja tehtnica pokazala, da sem lažja že skoraj za dvanajst kilogramov!

 

No in zdaj boste rekli: Seveda, ker si bila na dieti!

Kakšni dieti? Jaz nisem dobra v dietah. Še vedno imam rada hrano. Edino kar sem spremenila je način prehranjevanja. Jure mi je rekel, da mi ne bo naredil jedilnika, amapk me bo naučil, kako naj zastavim svoje prehranjevalne navade. Kaj vse lahko kombiniram in jem. Ko mi je pokazal tabelo kombiniranja obrokov, sem ga pogledala izpod čela in ga vprašala: Kam naj dam vso to hrano?

Jaz nikolil nisem toliko pojedla. (Seveda nisem, če pa sem jedla same neumnosti – visoko kalorične - polne hidratov).

 

Zastavila sva beljakovinsko osnovo. Ampak tu se je pojavila težava. Nisem mesojedec. Hja, vegetarijanec pa tudi ne, niti vegan ali še kaj hujšega. Ni mi všeč meso. Sem pa spoznala, da je tu in tam kakšen zrezek lahko prav slasten. Ampak spet, če ni potrebno se ga pač raje ognem. 

 

Ker obožujem testenine, sem imela tu velik problem, ki pa se je hitro rešil. Našla sem čudežne testenine. (Link) Čudežne testenine oz shirtaki testenine so narejene iz korenine znane azijske rastline Amorphophallus konjac, katere zdravilne učinke poznajo na Japonskem in Kitajskem že več kot 2000 let. Imajo visoko vsebnost vlaknin, ki so sestavni del vsakega programa za izgubljanje telesne teže, saj podaljšajo občutek sitosti, z njihovo pomočjo pa v svoje telo absorbirate bistveno več bogatih hranljivih snovi iz hrane, ki jo uživate z njimi kot običajno. Jaz sem nad njimi res navdušena, še posebej, ker sva pri prehranjevanju izločila OH in ker sem sama velik oboževalec testenin na 1001 in en način. Nadomestila pa nisem imela dokler nisem spoznala teh čudežnih tesetnin. Končno si lahko privoščim okusen, a hkrati zdrav obrok. Hitro in enostavno. No te testenine so pri meni na seznamu vsaj 2x tedensko. 

 

Potem pa so tukaj še beljakovinski napitki, s katerimi si olajšam večerje. In palačinke, ki jih pečem (prav tako iz proteinov). Veste kako dobre so? Noro. 


Skratka, moj jedilnik se je nekoliko obrnil in rezultat je bil viden tudi na tehtnici. Potem pa so bili tukaj še treningi skozi katere me je vodil prav Jure.

 

Jure Ritlop:

NEKAJ NASVETOV ZA POLETJE

Pod vodstvom osebnega trenerja sem spoznala prednosti športnih aktivnosti, ki te pripeljejo do željenih rezultatov. Zato sem tudi Jureta prosila, da mi spiše par nasvetov, ki vam lahko pomagajo za boljše počutje.

 

Če želite letos poleti izgledati bolje kot prejšnja leta, se držite parih nasvetov:

- povečajte svojo telesno aktivnost. Vsak dan bi morali narediti vsaj 10.000 korakov, 

- če imate možnost, pa le poprimite za uteži, ker je to najučinkovitejši način treninga

- hrano, za katero veste, da ni dobra za vas, zamenjajte s kakšno bolj uravnoteženo izbiro. Idealno bi bilo vsak obrok sestaviti iz kvalitetnega vira beljakovin, dodati zmernejšo količino hidratov kot ste to počeli do sedaj in biti pozorni, da ne pretiravate z maščobo.

- pojejte več nepredelane hrane. Predvsem ciljam na sadje, še bolj pa zelenjavo, saj vas bo ta nasitila in vam zagotovila tudi vse vitamine ter minerale, ki jih potrebujete za optimalno delovanje v vročih poletnih dneh.

- in ne pozabite spiti dovolj vode! Navsezadnje smo že vsi slišali, da smo ljudje sestavljeni iz 70% vode, ta pa je ključna pri skoraj vseh procesih, ki potekajo znotraj telesa.Na dan ciljajte na vsaj dva litra, privoščite si eno kavo, sladke in alkoholne pijače pa omejite kolikor se le da!

 

Miša se je od najinega prvega srečanja naprej držala prav vseh mojih nasvetov. Tu pa tam sem jo še celo prosil naj si privošči kak krof za pusta, a od svoje vizije ni odstopala. Ne odreka se hrani, ki jo ima rada, celo odkrila sva paleto novih najljubših jedi, ki jih zdaj z veseljem pripravlja zase, za partnerja in za svojo hčerko, tako da posledično vsi jedo bolje. Kilogrami so kar “leteli” z nje, včasih še sam nisem vedel od kod (smeh). V treh mesecih jih je izgubila več kot 10kg  in oba uživava ob vseh komplimentih, ki jih prejme. Nanjo sem zelo ponosen, sploh zdaj ko vem, da je oborožena z dovolj znanja, da nikoli več ne bo razočarana nad pogledom na tehtnico!

 

 

In res je, danes mi tehtnica pokaže 61 - 62 kilogramov in pohvale, ki jih prejemam za moj videz so mi dodatna motivacija, da nadaljujem s treningi in redno vadbo. Da ohranjam to dobro počutje! To je bil moj korak, zdaj pa je na vas, če ste pripravljeni na spremembe!

 

Vaša Miša 

 

Please reload

Ne spreglejte:

November 5, 2019

Please reload