© 2023 Agencija MIMA, Mihaela Margan Kocbek s.p.

Ikonični stil za jesen

October 27, 2017

 

Da je Ray-Ban prav posebna blagovna znamka dokazuje že vrsto let.

 

Vsi so podlegli dobremu in kvalitetnemu modnemu trendu, ki ga narekujejo sončna očala znamke Ray Ban, katerega zgodovina sega v daljno leto 1937, ko je bila znamka ustanovljena v okviru hčerinskega podjetja Bausch&Lomb. Ampak začetki segajo še dlje v zgodovino. Natančneje v leto 1929, ko je ameriška vojska iskala rešitev za svoje pilote.

 

Z letali so namreč letali čedalje višje in težave z bleščečim soncem, glavoboli in slabosti so jih pri tem zelo obremenjevale. Še isto leto je John MacCready iz United States Army Air Corps dal pobudo podjetju (ki se je takrat ukvarjalo z medicinsko opremo) Bausch&Lomb, da izdelajo pilotska očala, ki bi preprečevala oz. manjšala slabosti in glavobole pri njihovih pilotih. Sedem let kasneje je nastal prvi prototip očal, ki so ga poimenovali Anti Glare (zanimivost je bila ta, da je bil izdelan iz plastičnega okvirja in je imel zelena stekla). 1937 so ga predelali in mu naredili kovinski okvir. Tako je nastal Ray Ban Aviator, ki so ga nato tudi patentirali. Leta 1952 je sledil Wayfarer, ki so ga opremili z G-15 steklom. To je bilo izdelano iz mineralnega stekla in termalno ojačano. Sledili so novi in novi modeli, med katerimi je bil prepoznaven tudi Olympian 1965. Od takrat dalje se znamka očal ne pojavlja samo pri znanih osebnostih, ampak je sinonim kvalitete.

 

Tudi za letošnjo jesen so v optiki Felix pripravili prav posebno modno druženje, ki so ga pri Ray Ban-u začinili v znamenju jeseni in zime. Ob bogatem in edinstvenem izboru Ray-Ban očal so poskrbeli tudi za številna presenečneja. Na dogodku je bila namreč ena uspešnejših slovenskih modnih blogerk in stilistk Manca Vodopivec, ki je svetovala obiskovlacem. Prišlo pa je tudi nekaj znanih obrazov, ki so se navdušili nad novimi modeli ikonične znamke!

Več v galeriji.

 

Foto: Sašo Radej

Tags:

Please reload

Ne spreglejte:

November 5, 2019

Please reload