© 2023 Agencija MIMA, Mihaela Margan Kocbek s.p.

Za vse, ki želijo več!

May 23, 2016

V Ljubljani se je v optiki Felix odprl prvi Ray Ban Shop in Shop v Sloveniji. Otvoritve so se udeležili številni znani obrazi, ki že vrsto let prisegajo na to blagovno znamko. Prednost tovrstnega koncepta trgovine je v tem, da bodo na enem mestu fizično zbrana praktično cela koelkcija blagovne znamke Ray Ban.

 

 

Katja Grabrovec, uradna predstavnica za odnose z javnostmi za Luxottica Group v Sloveniji nam je zaupala, kakšni so modni trendi, ki jih narekuje letošnje poletje. »Eden izmed glavnih tredov pri Ray Ban znamki to leto so bile okroglo oblikovane in očala metalne oblike t.i. dvojnega mostu. Prav tako so zelo popularne ovalne oblike očal in klasična, pilotska očala,« pove. Vrsto let že vrh modnih lestvic krojijo očala Aviator. Letošnja kolekcija pomlad-poletje prinaša novost, in sicer nekakšno mešanico priljubljenih modelov očal Ray-Ban Clubmaster in Round, imenovano Clubround. »S sledenjem sodobnih trendov in upoštevanju tega, kar si želijo uporabniki, je Ray-Ban lansiral še t.i. novo linijo, ki jo je poimenoval Icon. Slednja je zelo dobro sprejeta tako v filmski kot glasbeni industriji.« Zelo popularna so tudi barvna stekla in tudi temu sledijo vsi trendi, ki dajejo v prvi vrsti velik pomen na zaščito. »Najbolj pomembno je, da barvne leče ne vplivajo na zaščito pred UV žarki. Da si 100 odstotno zaščiten pred UV žarki, je najbolj pomembno, da imaš visoko kakovostne leče, ki ti tovrstno varnost tudi zagotavljajo. Eden izmed glavnih razlogov, zakaj so Ray-Ban očala sploh bila ustvarjena je bilo, da so ščitila vojake in pilote pred nevidno svetlobo (UV žarki). In iz tega izhaja tudi ime Ray-Ban – preženimo žarke, kar v angleškem jeziku pomeni: „banish rays“. Ray-ban, kot tudi druge blagovne znamke, ima raznolike vrste kolekcij, ki vsaka na svoj način zadovoljijo potrebe in okuse uporabnikov. Vsaka linija ima tako svojevrstne karakteristike glede stila, materiala, teže, kakovosti in funkcije. V Ray-Ban blagovni znamki imamo tri segmente: t.i. ikoničen segment, ki predstavlja stil, ki je nenehno popularen in ki izhaja v kolekcijah, kot so aviatorke, clubmaster, wayfarer in round. Nato sledi t.i. stilska kolekcija, ki jo inspirirajo sodobni modni trendi in pa t.i. funkcionalna kolekcija, za aktiven uporabnike, ki iščejo kakovost in udobje.« Seveda pa se kot uporabniku sončnih očal vedno znova lako zgodi, da se le ta poškodujejo. In tudi tukaj obstaja preprost način, kako očala zaščitimo. »Če sončna očala, ali katerakoli druga očala, uporabljamo na primeren način, jih brišemo z ustrezno krpico in hranimo v etuiju, lahko preprečimo vsakršne poškodbe, kar posledično pomeni, da bomo očala lahko uporabljali zelo dolgo časa,« še pove Katja Grabrovec.

 

LETOŠNJI TRENDI

 

»Letošnja kolekcija pomlad-poletje prinaša novost, in sicer nekakšno mešanico priljubljenih modelov očal Ray-Ban Clubmaster in Round, imenovano Clubround. Model, oblikovan za sodobne intelektualce, ki stremijo k unikatnemu in po meri narejenemu slogu, združuje pristno zasnovo DNK Ray-Bana in ikoničnega sloga, ter na takšen način ustvarja sodoben, t.i. »frajerski« videz. Pri tej znamki gre pravzaprav za prenovo oziroma posodobitev legendarnega modela Ray-Ban Gatsby iz osemdesetih let prejšnjega stoletja, nov pomen pa daje značilnemu visokemu slogu, ki prekriva obrvi, in okroglim okvirjem s pridihom sodobnosti,« še doda Katja Blažič Grabrovec.

 

 

 

Please reload

Ne spreglejte:

November 5, 2019

Please reload